Vin de trandafiri de pe Luna

ninsori diafane pentru noroaie abrupte îmi scriu phoemele cu nopţi albe pentru zile negre ca un adevărat dezmoştenit cu o năstruşnică nenorocire călare pe mirare de altfel o de-duceam destul de bine îmi vedeam de mama ei de treabă pluteam pe pământ mergeam pe ape ca un adevărat decolaterizam într-o mare năucire pe propriile mele picioare uite că s-a făcut foarte noiembrie cu păsări de bruma şi teiul face de pază nud şi masculin pe preşul lui galben cred că sperăm cu toţii într-o Minune sau ceva de substantiv feminin singular amatorul tău supus siderat te servesc ca pe un vin de trandafiri de pe Lună iubito de mă trântesc pe sus de înot musculos-drăgăstos în miros secolul îşi va înghiţi pănă şi secundarele papă tot măi timpule măi popă de pomană oricum nu voi mai apuca nici măcar să-mi duc mâna la rană...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu