acvariu cu păsări subterane

trăiesc un coşmar visător îmi notez atent să nu urlu de somnambul care sunt zi de zi şi să mă ia circul dacă nu e limpede singurul cuc pe care îl cunosc e la balamuc dar nu vă faceţi aluzii (sic)tot ce susţin e la singularul plural femeia îmi zice vorbeşti prostii fără mineeşti o glumă macabră n-ai nici un dumnezeu vai doamnă dumnezoaie îi zic mă exagerezi oricum n-ai nici un merit în treaba asta aşa că stai cuminte sunt un lup nenorocit eventual înhăitat cu neamu' lu' Darwin cu gudureli muşcături şuturi recompense javra de cîine e cel mai bun prieten se spune cîteodată mă şi mir că om cu om se pot chiar iubi de fapt sunt un abur de pasăre subterană zbor pe sub munţi ca îngropat în cer tu curcubee trăsnită pe ape amare fii tu seninătatea mea
izbăvitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu