Stupoarea ca revelatie (4)

  • Rataţi ai ultimelor consecinţe ale disperării, ne calmăm cu hârjoana convalescentă de a fi.Suntem exasperaţi cu...ţârâita, niciodată pe deplin.Cum paştele cucurigului să nu te vezi un spermatozoid călare pe propriul mormânt, chiuind în uralele descreierate ale nimicniciei?
  • Mărturia unui călugăr beţiv: călugării şi beţivii sunt singurii oameni hotărâţi.Ceilalţi sunt ezitanţi cu toţii, reţinuţi ca nişte muieri nereuşite! Şi mai afirmă că le e clar pe ce lume trăiesc!
  • Poate că totul se petrece într-o maimuţă care a ajuns să facă ordine în cer!
  • Secolul vitezei era unul progresist, escaladase şi Luna, suitul în copaci i se părea" un mărunt şi maimuţăresc deja-vu"...
  • Omul nu are nicio explicaţie dar s-a îngerizat al dracului!
  • Post-comunism: călăii şi-au aruncat bosumflaţi funia şi banii, ne spun să-i mai lăsăm naibii în pace!
  • Mă puneţi în situaţia să aleg între două absurdităţi şi vă miraţi că nu o înţeleg pe niciuna? Ateu sau creştin n-aş face decât să mă asemăn cu iluziile voastre matherialiste sau spirithualiste pe când omul e tot sau nimic, e materie mişcată, energizată de spirit, o jalnică bucurie efemeră a acestei coincidenţe naturale! Oare nu-mi ajunge că m-am născut în acest angelic blestem, trebuie să mă şi... specializez?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu