Entropie freatică

Mottor:"Nu vă încredeţi în om...e doar suflet...ce preţ are el?"
ochii tăi mă limpezesc tulburent
negrii cu zîmbet de cafea
în ei se sărută fluturii şoptesc
trezia unui vis noctambul
*acolo vin tătarii cu o feroce libertate
adie cutremure
mîngîie cuţite de jar
*m-am liniştit mă voi retrage şi eu
să plîng ca orice bărbat serios
debarcat într-o mare
evaporare de rouă
*azi m-am trezit resetat de unul singur
pe fast forward escape
*ce perfect strangers rupţi în vene
cu megabiţi pe secundă ce mesageri
suntem de neatins doamne şi ce
ne mai îmbrăţişăm
*departe în lipsă şi aproximativ
nici nu ne închipuimcît e de frumos
*destul că o iau prin grădini cu o
sete de pustiu peste ochi şutez în garduri
lovesc în pomi pînă mă rupde tot şi de toate
*e frumos nici nu-ţi închipui
şi
ţine cont că nu simt nimic
*da e cu totuşi altceva
se ştie
că uit şi mă plîng
doar de bucurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu