Viaţa cu vârf şi îndesat

mottor: N-am nicio explicaţie da' m-am îngerizat al dracului
ninsorile dansează se culcă apoi cu toate mizeriile lumii poate există o aleluie pe sus ca şi sub muşuroaie sau la capătul feroce al frumuseţii care ne-a legănat adormirea cu mama lui proces-verbal mă pomenesc cu momenthe de mi se întâmplă semnificaţia începe deliru' de-a fi al phoemului continuă de fapt o mai veche anti-aminthire a noastră de care ne izbim flutureşte aici la prima vedere se observă o methaforă bine disimulată dar am argumenthe solide în debara herghelii animate de înfulecă jarul cu tavă cu tot până când văd phoeme verzi pe pereţi dar să revenim la oile lui Beethoven am observat că la capătul oglinzilor mă uit în ce hal arată oglinzile de parcă ar fi un phoet care stă într-un phoet care stă într-un foc cenuşiu până la adânci tinereţi tot aşa mai departe până la nimic şi chiar mai încolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu