trimitere la confirmarea de primire

sunt doar un om cu nevoi simple
ştiţi desigur alea
care ne complică viaţa

astfel fiind io doar un simplu complicat
fac trimiteri ca tot omul
şi aștept confirmări de primire
de la tot omul

acuma confirmările astea vin uneori
n-am ce zice
dar de cele mai multe ori
se fac că plouă
peste toate saharele lumii
sau că lumea suferă
de o muţenie generală
dar io continui berbec să fac trimiteri
şi să aştept

sunt singurul animal planetar
care vorbeşte de unul singur

pare ciudat dar am auzit
că peştii vorbesc între ei
limba piscicolă
şi habar nu aveţi să ştiţi
ce delicioasă poate să fie
limba porcească

oricît de sălbatice ar fii
animalele vorbesc între ele
fac mereu aceste trimiteri
şi confirmări
în cel mai surprinzător mod umanitar

dar io
io sunt culmea domnule
io
vorbesc de unul singur

mi se întîmplă asta tot mai des
să discut monologuri aşa
cu pereţii
şi pereţii : mîlc

într-o zi
într-una din zilele astea minunate
care îşi spînzură pe cruce profeţii
vă spun io
io care vorbesc de unul singur

ca Unul şi Singurul care sunt
zoon monologikon planetar

o să vă dau cu pereţii
de toţi pereţii !

8 comentarii:

  1. Noroc cu căldura, c-ai deschis și dumneata ușa de-a putut să evadeze poemul ăsta dintre cei patru pereți!
    Intrasem la idei, drept îți zic, văzând în plimbările mele pe strada dumitale cum pereții casei ți se tot bombează și casa-ți seamănă tot mai mult cu un măr...

    RăspundețiȘtergere
  2. bucuros de revedere arcadia! hehee sa nu-tzi spun la ce idei intrasem io de am ajuns sa vorbesc singur! noroc asha cum spui ca se poate da cu peretele de toate ushile shi vine draga de ea confirmare de primire...:)
    te mai ashtept,asha de berbec ce sunt, shi de unul singur...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da-s și io șchiopa șchiopa
    p-aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cella mersi fain de vizita esti o scumpa shi o generoasa, paradox la care aspir shi eu mai mult sau mai putzin confirmat la primire:) sa fii iubita om bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Io am tacut
    cat ai vorbit zoon
    si-acum livresc poezicind
    cum mara-n mare logikon paseste

    RăspundețiȘtergere
  6. Gata, boierule, a trecut canicula, mai fericește-ne cu vreun poem, ceva! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata Arcadia. S-a facut. Am desaga plina da n-am timp de net. In fine imi fac, cum pot. Nu mai spun ca am trei cartzi gata si niciun sponsor la orizont...He-he...vechea poveste. Bine te-am regasit om bun!
    Bun venit si tie anonimule! Lector honoris causa ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tre să-ți bage omul deștele-n ochi ca să vezi că ne-ai dat uitării, mama noastră de cititori honoris...pauza! =))

    RăspundețiȘtergere