Frumuseţe sub ocupaţie

Mottor: "a mai ramas o litera v-as invata cum poate fi tacuta" G.Naum

e o zi adorabilă cât amar de bucurie se dăruieşte
ai zice uite ăsta e scopul care ne scuză mijloacele
ai zice şi că nu-i aşa e doar o magie: uităm să luăm
şi frumuseţea iese o clipă de sub ocupaţie

firesc interzis
o scumpă neapărat a cuiva
deseori blondă şi amuţită de splendoare
azi ne ocupăm de ea o boss-umflăm cu lupa o
legănăm îi punem fundiţe uite că şi protestează
poate o şi luăm în serios

dar poate suntem şi noi implicaţi altundeva
poate la un birou de mişcare trenăm în
simţuri vegetale ne limpezeşte tulburent
un ceai de tei un cimitir vesel
de frunze

acolo vine un fel de popă aproape negru face aluzii
la frumuseţe zice mă jur pe ce-am mai sfânt
să nu mă mai scol din beţie dacă morţii nu învie

într-una din zilele astea adorabile cu
o groază visătoare de-atâta amar de bucurie
am să mă-ntorc să vă trăiesc de să mor

ca un prăpădit de învingător

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu