Semn de carte : Antologia Virtualia Nr 7


Nu ştiu alţii cum sunt dar eu cînd mă gîndesc la Moldova Eminescului Literaturii Române, mă gîndesc implicit la cenaclul Virtualia. Pod peste timp între Junimea clasică şi spaţiul virtual al realităţii literare actuale, Virtualia e agora unde se revăd anual scriitori din toată ţara, unde poezia vorbeşte doar limba prieteniei şi
generozităţii, fără critici, fără cîrcoteli, ca la şezătorile din vechime, unde contează doar să se facă iarna magică, mai caldă şi mai frumoasă...:)
Ei bine şezătoarea noastră virtuReală a mai scos o antologie de autori, o colecţie de frumoşi nebuni ai libertăţii poetice de creaţie. Printre ei mă număr şi eu anul acesta şi, mulţumită alfabetului se pare, primul pe listă. Menţionez faptul că e primul volum colectiv în care apar ca autor.
Cu mulţumiri editorilor şi coordonatoarei Alina Manole, tuturor, un 2009 nebun de inspirat şi îngropat în succese...:)
Bată-vă dragostea şi să vă iubească numai bucuria!

Lista autorilor:

George Asztalos
Dana Banu
Laurenţiu Belizan
Silvia Bitere
Florina Bordieanu
Daniel Bratu
Florin Caragiu
Katya Kelaro
Mahmoud Djamal
Şerban Georgescu?
Bogdan Groza
Adriana Lisandru
Alina Manole
Dan Mitruţ
Diana Mitruţ
Andu Moldovan
Liviu Nanu
Laurenţiu Orăşanu
Emilian Pal
Ioan Peia
Mariana Prihor
Maria Prochipiuc
Eugenia Reiter
Florian Silişteanu
Aleksandar Stoicovici
Luminiţa Suse
Costin Tănăsescu
Virgil Titarenco
Vlad Turburea
şi copilul:
Andreea Dăncinescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu