Noutăți despre teiul meu balșoi. Zis și Gică 2.

păi ce să facă stă în creanga goală și
șiroiește apa pe el ai zice
săracul a transpirat de atîta stat în picioare

mult mai probabil e că plînge de frig

ști dimineața cînd ieși brusc la aer în iarnă
îți dau lacrimile e un fenomenal natural
și nu te bănuiește nimeni că ești patetic
lumea e înțelegerea întruchipată nu alta

de altfel e crăciun așa am auzit umblă pe-afară
colindele în chef de zile mari
e una din rarele ocazii în care reușim pe deplin
să ne mulțumim cu puțin

ce să facă gică e copilăros ca oricare
dintre crăciunuri
în asta stă tot farmecul de altfel
să fim în pom să ne copilărim pieriți
să crăciunim bucuroși că nu e mai urît

e ca la facerea lumii
e fain că n-are de ales


5 comentarii:

  1. ^^^^^^^^^^^^^^l |^^^^^^^^^^|
    ( ♥#### Nouvelle année 2011 ####'''♥ |”"”;..,___.
    |……_______=====_| l______________l _|__|…, ]|
    “(@)’(@)”""""'''''''""*l'(@)l'(@)l """""""""(@)'(@)""""'(@) bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțam fain de urare Geacăr bacsi! Și un 2011 plin de succese așa cum nici în cele mai fanteziste poeme n-ai visat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga George, sa fii sanatos, binecuvantata fie-ti casa, masa si muza in 2011 si-n nenumaratii ani viitori!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Arcadia, îți mulțumesc cu inima pe mîna stîngă, întrucît mă fîstîciși: oau! asta da binecuvîntare! eu nu-ți doresc decît o mîndrețe de sănătate și iubire că astea-s mai faine ca toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Na, inseamna ca mi-am asigurat si eu viitorul cu urarea ta, deci multam fain! :D

    RăspundețiȘtergere