afterlove. invincible to everyone

se spune că realitatea începe din curiozitate
relativ la adjectivul ei malefic
poate că şi e chiar aşa

pe ea am reiubit-o rău
fără să sper nimic
putea să explodeze Loteria Naţională
eram convins dinainte că totul
e oribil de plin de speranţe

la nivel micro tristeţea-i o criză de nervi
uite ai un nervişor eşti varză dragă tristeţe
mi-a căzut cu brio toată lumea în cap
vine solitudinea îmi pune păturica
biberonul cu miere în gîţii mei de poeth

beau şi mi-am robotit toată ziua furia
ca o răzbunare
mi-am rupt o mînă pare un copil
înfăşat în scutece de ghips

ce fericire îmi scot singur peri albi
între sufleţele de mic litraj

sunt bine uneori apuc mai mult decît pot duce
beau în supărarea mea şi chiar nu vreau să ştiu
ce morţi şi răniţi e atît de greu
de înţeles

ştii
eu sunt invincibil
şi nu există învinşi
doar diferite grade de doborîre

3 comentarii:

  1. Am vrut sa-ti fie "lina" scuze pentru greseala

    Sara

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut ce ai scris. Mi-ai amintit de un audiobook pe care il ascultasem nu demult care la un moment dat spunea asa:"ca sa depasim dficultatile trebie sa trecem de-a dreptul prin ele"...Sunt sigura ca ai sa intelegi..
    O zi lisa sa ai...mai scrie

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara şi mie-mi place cum scri şi simt că e sincer şi avizat. spun merci fain pentru apreciere. îmi pare rău că ai fost nevoită să te anonimezi. ai probabil motive serioase. te mai aştept. cu drag...:)

    RăspundețiȘtergere