Hal de siècle

ne redresăm de zor într-o derivă continuă
dar mai sunt așteptări ne vîslim ieșirea din minți
sortați grămadă pe paiul înecatului
și care naiba de cuvînt mai e onorabil
dacă nu mai sunt decît vorbe?


mi se face poftă de te-miri-ce
numai de viață nu
akka în secolul ăsta de sfeclă
sunt gravid cu mă-ta moarte
și cred că am încurcat-o


nu știu ce urît ne ridică
voma la cer
dar va fi mai mare dragul
draj-copii o să ne iasă inocența
ca ochii din cap


și cu toate astea
probabil că bucuria are perspective
indecedabile
ba chiar
e de minune cum ți-o ia apa
și cum o duce pe arătură


asta e realitatea ne scapă
și anume ne scapă cîte una
peste ochi
într-un asemenea hal
că totul e sefeu
cu stele verzi


și-al naibii să fi dacă mîine
nu e o nouă zi

9 comentarii:

  1. Dragă George, dumneata eşti nu numai poet, ci şi şi profet: nici n-am apucat bine să citesc poemul că realitatea mi-a şi scăpat una peste ochi.
    :((

    Mă consolez cu strofa patru şi trag nădejde că că n-o să-mi decedeze toate bucuriile. Mai cu seamă nu vreau să-mi ia apa ciocolata asta maaaare şi plină de calorii, mânca-o-aş io pe ea, toată! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arcadia, dacă e mare e bine. încă e bine. e nasol cînd nu-i nici aia mică. și gustul amar devine și mai și. abia atunci te va durea ce-ți scapă realitatea peste ochi. pînă acolo e luminița de la capătul răbdărilor. a:și naiba știe de ce, o nouă zi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deocamdată mănânc ciocolată. Na şi ţie.
    Hai să ne îmbătăm cu poeme, dă-o dreaq de realitate! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciun drog nu te salvează de tine însuți. nici măcar poezia. e doar un mijloc de socializare care poreclește amoros solitudinea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Taietor de aripi si ucigas de iluzii, ce esti! :-L

    RăspundețiȘtergere
  6. Onorată instanţă, iată dovada irefutabilă că cetăţeanul George, aici de faţă, e vinovat: nu mai am aripi şi iluzii. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. noroc ca avem picioare
    altfel ne-ar prinde
    draga mea
    onorata instanta
    mosh craciun
    shi cine shtie ce
    ne-ar mai ardea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca mersi fain de intervenția aprecioasă. mai bine nervi decît inutila aia numită aiurea și tristețe. să aiurim de bine om bun!

    RăspundețiȘtergere